Never apologize for being you.

Har haft en underbar jul med min älskade, vi hade det jättebra uppe i hamra med skoter. Måste tillägga att jag fick bäääääästa julklappen också, helt oslagbar!! Längtar! Vi åkte hem och firade nyår med äventyrsbad, kinect och raketer! Ledighet är bra. Men på måndag tar det slut, då börjar min duktiga mikko på nytt jobb och jag ska ta tag i min tenta.
Sen har det ju sjääääävklart hänt något tragiskt också.. Min underbara kära diesel, kom hem efter en natt ute med ett totaltfä förstört öga! Från Väsby skickades han till Västerås för operation. Ögat skulle bort! Stackarn kom hem igår och usch vad hemskt det ser ut! Men han verkar må bra just nu, vill mysa och spinner så fort man rör honom hihi.
Här är han..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0