I'd pick you again and again if I had to..

Puh, sjuk IGEN!! Jag orkar inteeeee! Förkyld, ont i huvet och börjar känna mig febrig.. Vi som skulle hitta på nåt kul imorrn! Men jag ska va frisk, ska sätta mig med vampire diaries efter middan och lägga mig i tid! Så e mikko här vid 10 tiden imorgon, mys! Ska äääääntligeeeen få träffa carro o mille imorgon också, som varit i turkiet o thailand nu i evigheter!
Igår blev det häng i kista med Emma, är arg på henne. Hon drar till usa nästa vecka och ska kolla justin bieber o skit, inte okej!
Alla ba drar iväg medan jag stannar i iskalla Sverige med mitt nedrans plugg, hur rättvist är det?
Idag uppskattades dock vädret, aningen för kallt men annars helt underbart, gick på isen med whiskey o möööös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0