It's simple, he completes me

Mina tankar lever fortfarande kvar från förra helgen. Underbar, mysig helg med min bästa. Gjorde inte mycket alls, utom att bara vara, med varandra. Han tog ledigt i måndags, och sjuk i tisdags, så det blev en extra lång helg! Veckan som kommer blir en galen pluggvecka och nästan ingen mikko, gash! Tills på fredag, då drar vi till gbg för ännu en helg. <3 Galet hur snabbt man vänjer sig vid en människa, det är verkligen nånting som saknas när jag är utan honom i några dagar. Crazy!
 
Aja, igårkväll var jag med therese, en massa prat och lite film, grymt! Idag åkte jag till kista och lämnade tillbaka ett par skor jag fick när jag fyllde år, bara fyra veckor senare.. Kände också att jag valde den bästa dagen att åka dit på, typ vecko revyn blog awards, plus kaos utanför expert. Galet med människor iaf. Under kvällen har jag hängt med emma, tacos till middag som vanligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0