I'm not arguing. I'm just simply explaining why I'm right!

Är på sämsta jävla humöret! När jag trodde att bussen skulle komma och hämta mig imorse, kände äckelgubben som körde bussen för att skita i mig och lämnade mig istället regnet i en hel jävla halvtimme. Kommer försent till skolan, gör klart ett flummigt grupparbete och sätter mig sedan i datorsalen för att äntligen få börja på tentan. Nej men nu mår jag som skit istället och somnar vilken sekund som helst. Känner att det är en otroligt givande dag! Idag som jag skulle få det mesta gjort! Onödiga dag!
Önskar att klockan kunde vara fyra så att jag kan börja röra mig mot min kära. Och jag vill ha fredag NU!
 
Jag klagar för mycket jag veeet. SRYYY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0