I only want 3 things.. See you. Hug you. Kiss you.

Känns som att det ända jag skriver är att jag saknar honom.. Men det är väl då jag har tid hehe. Och jag gör verkligen det, sjukt mycket! Saknar alltså. Men vi sågs faktiskt igår, sov ihop också. Hur mysigt som helst!! Men nu känns det extra tomt och jag kan inte längta mer tills fredag!

Annars har jag faktiskt ganska mycket tid över att plugga och sånt..har läst ganska så mycket idag och jag kommer helt seriöst inte ihåg sist jag läste så här mycket.. Om det inte var typ dagen innan en tentainlämning så klart! Ganska hemskt egentligen.. Men iaf stolt över dagens val av aktivitet.

Sjuk har jag ju varit också, satan! Förkyld, och lät som ett gammal skruttig kråka i halsen, lite feber också! Skönt.
Ganska så frisk nu så imorgon blir det iaf poledance!! Och innan det ska jag förhoppningsvis träffa mikko en liten stund också.. Och läsa en bok!

Känner att mina inlägg är så bra och givande.. Men det gör ingenting. Nu somnar jag, så godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0