Behind the clouds, the sun will shine.

Skolan har börjat! Åh så roligt.. Well, får försöka lära mig något i år.. sen efter det här året är det ju faktiskt bara ett år kvar! Kändes inte som lika lång tid när jag skrev det sådär. Två år alltså, sen är jag fri, fy helvete! Men det blir bra!
Som vanligt så saknar jag mikko, som är i göteborg och jobbar. Lite smått sjuk är jag också, stackars mig! Vi myste iaf hela helgen och den var guld värd! Supermys. Helgen som kommer ska också bli bra! Hoppas bara inte jag blir sjukare!! Träffa carro imorrn, middag och mys och en jäääääääklarns massa prat! Från båda håll, lär ju behövas! Jobbar lördag och ska sen åka till kista med sara, kolla batman och sånt, wie. På söndag får jag se vad som sker, vill inte säga vad som är sagt då jag inte kan lita på att det blir av.. hehe.
 
Har jag nämnt att jag och therese börjat på poledance? Det har vi iaf och det är faktiskt kul, och JOBBIGT!! Missade idag då jag känner mig sjuk, men det tar vi igen på tisdag!
Nu borde jag kanske få i mig lite middag.. orkante! Hejdååe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0