That moment when you try to go back to sleep to finish a dream.

Chillar idag, grymt! Har precis kollat på säsongens första avsnitt av the vampire diaries och omg!!!! Löööööve it. Undrar vad jag ska göra nu för idag ska jag inte plugga har jag bestämt!! Och mikko slutar inte jobba förrän asa mega sent idag, tråkmåns. Men helgen va iaf awesome! I fredags tog vi det bara lugnt och åt lite fondue och sånt. Lördags mötte vi upp carro och mille i stan för mat och bowling, väldans trevligt tills vi skulle ta hos hem till mikko långt ute i ingenstans. Missade liksom att gå av sista rutten för roslagsbanan och gick av nästa station istället, och seriöst, ifall mikko bor öde.. Vi fick seriöst gå 6,8 km.. På en liten KOLSVART bilväg. På riktigt.. Tog oss nästan tre timmar att ta oss hem från stan, istället för 1,5.. Men det var ju en upplevelse i sig. Otroligt glad över att jag valde bort klackar just den dagen.. Igår sov vi väl mesta delen av dagen, och på kvällen åkte vi hem till carro och mille och blev bjudna på pizza, mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0