Sometimes you need to run away just to see who will come after you.

Har precis varit i stan och klippt mig, för en gång skull. Trodde aldrig att det skulle hände men jodå! Bara över ett och ett halvt år sedan sist. Klippte mig iaf i en salong på sturegatan, chukrovukota. Blev inte hundra% nöjd men vi får se sen när jag fått leka lite med det själv.. Hade nog velat klippa upp det lite mer.. Plus att mitt långa hår är borta, buhu. Men nu är det iaf tjockt hela vägen!!
Hoppa precis på tåget nu och känner mig ganska stressad.. Ska vara hemma till tre, för sen kommer mikko och hämtar mig, hämtar hans kiiedz och åker sen hem till dom! Får se om jag kanske lägger upp en bild på håret senare, inte som det ser ut nu iaf! Hejhopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0