Sitting next to you doing absolutely nothing, means absolutely everything to me

Ligger i min nya stora sköna säng, knappar på datorn och kollar på tv. Ska snart sova, jobbar liksom imorrn.. Kusin och morbror är på besök från norge, awesome! Sååå idag har vi varit på bio, hamilton blev det. Helt okej. Undrar vad vi hittar på imorrn..!
 
Tänkte på en grej, dom flesta har nog fattat att jag hänger ihop med mikko nu. Som ni säkert också har fattat så är jag otroligt glad över det. Och vissa tycker det är kul, gulligt osv medan andra tycker det är ganska puckat. Huvudsaken är ändå att vi mår bra visst? Men det är lite skojsigt, inte bara själva grejen att det är elva år mellan oss, de e de att det ser ut som att det är typ över 15 år mellan oss. Jag kan ju såklart inte hjälpa att jag fortfarande ser ut som en sextonåring, hehe. Iaf så är det galet hur mycket folk stirrar!! Jag skulle så hjärna vilja veta vad dom tänker.. Men det är ju ifs ganska uppenbart och faktiskt ganska kul att se. Inte för att jag lägger märke till det så ofta.. Jag är tydligen en sån som är inne i min egna värld. Mikko ser iaf allt verkar det som, och om han inte gör det så är det isf alla som glor på oss när vi går hand i hand. Jag tycker det är lite lustigt iaf, men nog om det. Nu ska det sovas!! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0