Seeeeeegt!!

Nu orkar jag inte plugga mer, kommer ändå ingenstans känns det som! Funderar på att dra ut i tråkvädret istället. Kolla i lite affärer innan vi åker hem från göööööteborg! Jag gör nog det, och taggar inför imorrn och fredag istället, tentajävel! Hoppas mikko inte slutar så sent, vill komma hem tidigt så jag kan lägga mig i tid. Vet att jag ändå inte kommer kunna sova så mycket. Vi får tentat imorrn kl 8 på morgonen, då ska jag va hemma hos therese, dit också sandra kommer, sen har vi våra 36 timmar på oss. Senast fredag kl 18.00 ska den vara inskickad.. Hujedamej!
 
Drog till en supermysig restaurang igår också, manjana, eller det ska va ett sånt därnt spanskt n istället för nj. Hur gör man det då? Nåväl, det var iaf ett tapas stället och som sagt mysigt vare. Speciellt när jag var där med världens finaste människa. Haha..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0