If it's important to you, you'll find a way. If not, you'll find an excuse.

Kom hem från emma för ett tag sen, blev självklart tacos som vanligt! Mums.
Helgen har varit bra, jobbade som sagt i lördags och sen på kvällen åkte jag hem till therese och filip och spelade lite spel och sånt!
Imorgon är det skola och lite sånt.. 8-16........! Vem gör något sånt mot en studerande människa? Hihi! När jag slutar åker jag direkt hem till mikko iaf så det blir dagens höjdpunkt!!
På tal om mikko, han sprang tjurruset igår och om man frågar mig så e man ganska så korkad om man gör något sånt!! Men han tyckte det va kul och de e ju huvudsaken, men ändå!
Nu räcker det, nettan är inte van vid att gå upp före sex på morgnarna, så hon ska faktiskt vara duktig och gå och lägga sig nu! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0