I open a text and mentally respond then forget to actually respond.

Blev en bra lördagskväll igår, mys med film och tre superpojkar!! Och idag fick jag soooooooova, dom drog iväg på morgonen, som för mig var dundertidigt och jag kommer inte ihåg sist jag fick sova så länge! Halv 12 ringde mamma och väckte mig. Har inte kunnat sova så länge sen flera år tillbaka, tror jag. Gammal jag lät när jag sa så :( Skönt vare hur som helst. Kom hem till kvällen och åt middag med mina föräldrar, som nästan aldrig blir av längre av nån konstig anledning, kan kanske va för att jag nästan aldrig är hemma längre? Hehe. Sara var här under kvällen och snacka massa skit, myes. Blidde lite gino som vi trykte i oss också! Nu är jag jättetrött igen så ska lägga mig vilken sekund som helst, upp tidigt imorrn med skola och redovisning o allt! Fy bubblan för redovisningar!! Men jag slutar redan kl 12, så tänkte möta upp mamma och åka till ikea, köpa lite grejer till nya sängen.. Alltså typ sånt så den inte ska bli så lortig av alla djur. Haha. Och efter det kommer mikko och hämtar mig. Så bra! <3 Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0