I just want to make you happy.

I fredags åkte vi till Sollentuna och stinsen, mikko införskaffade sig ett par vinterskor. Fiiiinaaa! Sen tog vi det bara lugnt med tv och ben and jerrys, yummy! I lördags åkte jag till barkarby med mamma och då hittade faktiskt jag ett par vinterskor, helt oväntat! Sen kom mikko och vi firade mamma, som fyller år idag! Grattiiiiiiis!!

Igår kväll åkte vi till Göteborg och idag har mikko jobbat medan jag har försökt läsa till tentan.. 36 timmars tentan närmar sig och samtidigt som jag aldrig varit så stressad så är jag ändå superlugn.. Får se hur länge lugnet håller i!
Han är väl påväg tillbaka till hotellet nu men tydligen är det köer.. Så jag får roa mig med ett blogginlägg så länge.. Men han kommer nog snart! Wiii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0