I fell in love with the most unexpected person, at the most unexpected time.

Har haft en underbar helg med min bästa! Åkte till gbg i fredags och har myst gärnet!! Tog oss tillome några drinkar i fredags, vilket ju är ganska crazy för att vara mig! Var på en rolig restaurang i lördags som hette skojarbacken, den var ganska skojig faktiskt. Med paraply i taget o allt. Sen har vi sovit ganska mycket också. Jag har också testat på att ligga på ett tuggummi en hel natt, gjorde inte ett dugg ont att slita bort det från ryggen som var helt utsmetat.. Hihi. Ett bevis på att jag faktiskt rör på mig i sömnen. Sen köpte jag mig en onepiece och ett par vans hellokitty skor!
Värdelöst att åka hem idag med tåg medan mikko stannade kvar för att jobba.. Har man skola så har man! Är hur som helst överlycklig som "träffat" en så fin människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0