Dying to know, but afraid to find out.

Blev en lycklig student igår när jag fick reda på mitt betyg från förra tentan. Trodde seriöst att jag skulle få ett Fx och kaaaaanske kanske ett E om jag hade tur.. Men nedu, jag klarade det galant och fick mig ett fint C i mitt studieresultat. Ibland blir man förvånad! Tanken om att klara nästa omöjliga tenta slog mig och det kändes ganska så positivt, tills nu. Försöker sätta mig in i alla dessa texter och blir tokig. Vart ska jag börja? Vad faaaaaaaaan står det? Fattar nada. Kan också tillägga att jag bara har 36 timmar på mig att skriva skiten också. Blir galen! Och jnu ger jag upp för att snart ta helg, ska bara städa lite först. Nästa vecka kommer bli kaos!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0