The first five days after a weekend, are always the hardest.

Skit dag! Börjar dagen med att ta det hur lugnt som helst, i tron om att jag börja 11.. Dubbelkolla vid 9.20 och nix.. Kl 10 stod det klart och tydligt på schemat.. Bara att klä på sig, sminka sig och gå.. Kan däremot skryta om att jag var på universitetet innan det gått en timme. Nåväl, ett tag efter det ringer mikko och meddelar att han var påväg till göteborg,, ja men vad kul!! Nu tänker ni säkert att jag är larvig.. Men det är inte kul när man planerat saker och dom inte blir av pga en jobbresa han måste åka iväg på. Egentligen var det väl inte så mycket mer än så som upplevdes som skit, men jag såg det ändå som en otroligt tråkig start på veckan. Bara han kommer hem till på onsdag! Då är det twilightpremiär och det är ett måste för honom att gå med mig. Det vet han så det gör han nog! Men fatta att sista twifilmen kommer nu.. Vad ska man längta efter nudå?
 
Juste, jag jobbade hela helgen, hängde med mikko på kvällarna och igår åkte vi hit för att fira pappsen på farsdag. Rolig helg daaaah.
Nu ska jag klippa knutar från min lilla snarkande ebba och sen sova!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0