It's funny how a person who was once just a stranger, suddenly means the world to you.

Kommer inte ens ihåg sist jag logga in på bloggen.. Anledningen till det är att där jag tillbringar mina kvällar och nätter mest är i ett hus ute i skogen och den fina människan som bor där inte har fixat iordning sitt internet än. Jag skulle kunna påstå att han är lat och knasig men den största anledningen är nog att han inte finner tid till att fixa sånt när jag är där.. Eftersom jag är så underbar att vara med. Hehe neeeeee men så är det, typ, nästan.
 
Nåväl, idag är jag hemma så nu ska jag göra ett försök. Men som vanligt vet jag aldrig var jag ska börja. Haft ganska så mycket skola på sista tiden och just nu håller jag på o kämpar med en konstig tenta som snart ska in. Ska försöka göra klart det mesta imorrn. Annars har det väl inte hänt så mycket, allt har bara rullat på som vanligt liksom. Nästan, med lite smärta här o var. Gått över nu som tur är. Hihi.
 
Det har visst hänt en grej, en ganska så stor grej.. Det är nämligen så att det är november och varje november så har min fina lilla tjej kattungar. Vilket vi fått nu med, tre underbart söta och goa småfisar. En vecka gamla nu!
 
Nu får det vara nog, ska lägga mig och mysa med min stora hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0