Hey I just met you and this is crazy.

Vill liksom skriva något, men ingen aning om vad. Eller på vilket sätt.. Hur som är det jobbigt att hålla saker inne när man måste!

Sara sov iaf här inatt och idag blidde det häng på ikea med emma, dä ä nice. Och så hämtade jag ebba från farmor och farfar också, ååå så lycklig hon blev, hundra pussar! Imorgon ska jag vara med sandra och mio och seeeen äre helg, igen! Det där med o gymma verkar inte bli av, men det gör mig ingenting. Det kommer. Hiiih.

Sjukt taggad på italien nu, bara några veckor innan vi drar. Vet inte om jag sagt det eller inte men är så glad över att sara ska med! Himlans kuwl. Skare bliiii,,, skare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0