You're worth it!

Hängt på bromma blocks idag med mammsen. Mys. Råkade köpa ett par skor, suck! Får se om jag ska behålla dom. Vill verkligen det, men jag vill ju som sagt också ha så mycket pengar som möjligt till londis. Puhu. Varför kan inte jag bara få vara rik för? Skulle ju vara grymt! 
Under kvällen träffa jag otto, länge sen eller vad?! Men hur trevligt som helst måste jag säga, hihi.

Klockan ringer om fem timmarrrr, och känner jag mig rätt kommer jag nog försova mig lite med flit. Däcka på föreläsningen kommer jag ju så klart också göra, så typiskt mig. Känns faktiskt ganska onödigt att åka in då egentligen. Men ett försök är ju alltid ett försök. Nattinatt.


Fina bieber vid hans egna lilla plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0