troett

Jag är trött. Kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig heheh. Men de e niiiiice! Fem veckor. Och nästa vecka är det påsklov hihihihihi. Men, fick faktiskt sova länge i söndags, och nästan helt ostört. Sjukt nice.
Var med emma i lördags, kolla på twilight. Men självklart skulle det ju vara fel på filmen, hackis! Och i söndags var jag med david, byggde ihop en grill och invigde den sedan, goett.

När jag slutade idag åkte jag o mamma iväg till barkarby. Köpte faktiskt en regnjacka, hehe roligt köp. Va också inne i djuraffären, köpte två leksaker till vovvisar. Såååå grymma, filmade när ebbis o whiskey träffade sina nya små lekisar första gången, så jävla kul. Filmade och vill visa, men vet inte om jag orkar.

Och juste ja, var med sandra o mio igårkväll. Han typ skrattade, för första gången. Eller asså inte för första gången. Men på just det sättet. Var så himlans kul att se. Såååå söt!! Blev film även på det så då kan man kolla om o om igen hehehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0