Just because you know someone would wait for you forever doesn't mean you can let them wait that long.

Ingen skön dag idag. Har varit iiiiskallt och jag har haft sprängandes huvudvärk och varit superduperstel i nacken hela dagen. Ajjeee. Sen så höll jag på att somna på tallriken när vi åt också, hehe. Men bäst som jag är tog jag mig ut med whiskey och både cyklade och lekte med bollen. Har iaf en väldigt nöjd hund nu och jag blev faktiskt lite piggare. Tänkte fira det med lite chokladfondue. Eller egentligen är det en hjälp till att få i mig lite frukt, jag gillare! Hehehehe.
Imorgon är det föreläsning kl 12, lite sovmorgon iaf. Dock slutar jag inte förrän 5 så kommer komma hem typ halv 7. På en fredag. Jag har lärt mig vad FML betyder nu så, FML!!!!!!!!!!!!!!!!! Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0