för ett risigt ligg.

Hej.
I torsdags dog min bil, gaah. Men tur som jag hade kom david efter fem, och efter typ två timmar hade den nytt batteri o så. På väg hem såg vi att per o malin höll på med en bil, hahah bilens enda nyckel hade gått sönder. Så dom såg ut som riktiga biltjuvar, hah. Rev ju ner typ hela bilen såg det ut som.
Igår träffade jag emelie, huuuur länge sedan som helst så det var sjukt nice. Och jobbigt. Bilen dog igen när jag skulle hem, kul som fan. Bästa figo lyckades startade den iaf så jag kom hem, beeest han e!
Idag jobb 10-16, nu är jag trött. Men bitter som aldrig förr över att jag inte har något för mig. Stackars suzanne blev sjuk. Spelar roll, ska ändå jobba imorrn också. Wihooo!
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0