When you know you're being annoying but you don't give a damn because you're finding yourself too hilarious

Och ebba ligger bredvid mig ock snarkar!
Senaste dagarna har varit,,, otroligt bra! Tack vare dig, mikko. Utom idag för idag har det varit äckligt segt, mitt eget fel, ändå skönt på nåt sätt. Åkte iaf med till göteborg i söndags och kom hem igår kväll. Efter min grymma sovmorgon skulle jag ladda min mobil som var tom på batteri, min plan funkade inte alls nå bra och insåg ganska snabbt att den faktiskt hade dött, på riktigt. Kände hur paniken började växa så tog mig snabbt ner till närmsta elgiganten och fixade en iphone. Och som jag antog så satte htc:n igång igen efter någon timme, men jag tycker själv att jag fick en otroligt bra anledning till att köpa en iphone. Går nu runt med två mobiler och undrar om jag ska skänka den gamla till mamma eller pappa.. Vilket som, han slutade jobba och vi drog igenom några affärer, åt lite och gick i spöregn till bio. Snow white blev det. Och jag måste påstå att biofolket i göteborg e roliga, speciellt tjejen som satt bredvid mig, största popcorngrejen hade hon i knät och vad händer? Jo, på nåt konsitgt vänster lyckas hon välta ur alla popcorn så det regnar popcorn i nacken på killen som sitter framför. Jag trodde nästan att jag skulle dö, av skratt alltså.. Igår tvingade jag mikko att ta en runda på liseberg, han hade ju så klart lovat innan men försökte så fint smita undan. Sånt går jag då inte på, och glada är vi för det för det var kul. Skrika sig lite. Kom som sagt hem sent igår och idag har jag mer än slappat, alldeles för mycket!!

Imorgon ska jag åka och träna med therese och sedan hänga med han den där igen.

Känns ändå som att livsglädjen börjar komma tillbaka lite nu, och då blir det så, så struntar jag i alla andra. På nåt sätt. Puss o godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0