Tears are how our heart speaks when our lips cannot describe how much we’ve been hurt.

Var i kista en snabbis igår med sara, köpte tre tröjor, ett linne och en bandana. Hiih. Sen firades fighoe, 25års kalas. Wiiiiiiiiii. Idag vare segt, men åkte hem till farmor o farfar där också faster var, för middag. Hämtade hem min underbara lilla ebba också och snälla som dom var så fick jag pengar haha. Åker ju till italien på onsdaaag, med saris. Så då tyckte dom väl att några euro skulle passa fint i plånboken, taack. Imorgon måste jag sätta fart, upp vid nio för att träna med therese vid tio. Fixa present till pappa och sedan börja packa. Så måste jag städa och fixa sånt som känns bra att fixa innan jag åker ocksååå. Nu ska jag ta mitt lilla troll o gå o sova. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0