It's hard to forget someone who gave you so much to remember.

Blev inte mycket gjort idag som känns bra.. Tränade, och känner redan träningsvärken, och så har jag fixat med ebbas klor, 1,5 h.. Packat typ hälften av allt har jag gjort också. Det var allt som känns bra.. måste fortsätta med fisans klor imorrn, och allt annat. Inte okej o vara såhär seg som jag är. Imorgon måste det ske ett mirakel eller något, annars får jag stanna hemma från italien hihi.
Köpte ifs pappas present också, det var ju bra. Sen råkade jag ta en tripp till bromma och köpa enn par skor och en hoodie, det kanske inte var lika bra, men vad gör det. Wie. Klippte i lite kläder också.. Så blire när man gör allt annat än det man borde och måste. Nu får det va färdigpratat om det. På onsdag åker vi och jag längtar så otroligt mycket till värmen nu. Hoppas på dunderväder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0