That awkward moment when someone says something bad about Justin Bieber, and everyone looks at you because you're the biggest belieber.

Alltså OMG!!!! Han kommer till Svergie, så jävla lycklig. Antar dock att jag inte kommer lyckas att få några biljetter och när jag tänker på det vill jag gå under marken och försvinna. Men alltså förstå, justin bieber, kommer hit. Det bästa av allt är att han kommer på emmas födelsedag, hur grymt är inte det?!!!

Aja, har inte gjort så mycket dom senaste dagarna, häng lite med sara och även mikko en hel del. Idag tog jag mig dock till håbo tibble med ebba och lekte lite på agilitybanan, tycker hon är förvånansvärt duktig trots att vi inte varit där på snart ett år. Mer jag som inte vet vart jag ska ta vägen när vi springer runt på banan..
Träffade emma efteråt i bro och åt lite mat, det pratades på en hel del också, som vanligt. Myes.

Resten av veckan är nog ganska så lagom fullbokad och på lördag får jag ÄNTLIGEN träffa min otroligt saknade whiskey igen!! Min stora bamse bebis!!


Å pluttisar! Dom var så små o söta o fina, whiskey och diesel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0