Spending time with you showed me what I’ve been missing in my life.

Long time no see.. Ganska okej men ändå inte! Det är ju faktiskt sommar... Har ju också jobbat ganska mycket, faktiiiiiiskt. Och så har jag varit ute i nowhere hos mikko nästan hela tiden jag varit ledig. Myes. Kusin med föräldrar från norge är här också och stannar tills på söndag. Helgen ska bli awesome ute hos min karl haha, har vi bestämt.

Vart börjar man.. Samtidigt som det inte hänt ett skiiiiit så har det ändå hänt en himlans mycket i mitt liv den senaste tiden. Än verkar det bara vara något positivt och det är såååå ortroligt skönt! Jag struntar i hur saker har varit och inser att det bara är historia, och njuter istället av att vara så glad som jag kan med den mest toppenfina människa.

Skit i det här, sova låter vättigare, ögonen går i kors..


Kommentarer
Postat av: Malin och Pölen

Åh vad gulligt :D är jätteglad för din och mikkos skull :) ni är så söta :D <3

2012-07-26 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0