Jag verkligen hatar dig, ditt respektlösa CP!

HAHA! För ett par veckor sedan gjorde jag dig otroligt ledsen, du böla värre än en jävla unge. Haha, idiot. Du sa, "Jag älskar dig", fleeeeera gånger. Du var så ledsen så det gjorde ont inom mig, speciellt för att jag inte alls va ledsen på samma nivå som du. Vet inte om du e en otroligt bra skådespelare eller vad du är. För det lät iaf som om dina ord kom raaaakt från hjärtat. Men, det var lätt att glömma? Lr?
Det sjuka e att, själva grejen, alltså det du håller på med, gör mig inte alls ledsen. Det är ditt respektlösa du som gör mig så otroligt besviken och arg. Och jag gör allt för att va trevlig och snäll och respektfull mot dig. Hahaha jag måste va DUM I HUVET!!  

Om du bara visste!

Och nu känns det bätte, wiho!

Kommentarer
Postat av: Carmen

nettan då!<3

2012-01-08 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0