Its not the goodbye that hurts, but the flashback that follows.

Vet inte om alla vet det men jag och tobbe har ju börjat dansa bugg. Haha så kul, vi och typ panskisar. Ne men nästan så äre iaf. Men aa det är iaf kul, väldigt segt nu i början bara men det är väl bra. Knäppa människor också heh. Iaf, snart är vi världsmästare på bugg, grymma vi äääär! Ne men man kan faktiskt inte va bäst på allt. Så måste vi träna i veckan också, akward or what? Ba japp nu ska vi dansa lite hehe en två tre fyr..


Annars, såå chillig helg, gått upp efter kl två både igår o idag. Skönt men tråkigt eftersom man aldrig hinner göra något speciellt ellet vettigt. Men igår firades iaf sara som fyller år imorrn, eller idag. Hur man nu ser det. Det var hur som helst supertrevligt. Imorgon är det skola, börjar inte förrän ett så hade tänkt åka in lite tidigare o kika runt lite. Nu vet jag inte längre, kommer nog sluta med att jag vill sova lite extra istället.

Och nu orkar jag inte sitta här längre, whiskey ligger på rygg här bredvid mig i soffan och sover, särandes på benen samtidigt som han småfiser mig näst intill rakt upp i ansiktet, puh.


Älskade lilla skrutt, hur söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0