heheh

Hata var nog att ta i, men, a ni fattar. Fick otroligt många läsare av det där.. Det kan man ju tycka vad man vill om, heh!

Idag har jag inte pluggat alls, oupps! Valde istället att packa upp allt, så nu e alla mina kartonger väldigt tomma! SKÖÖNT! Nu ska kartongerna bara bort, david skulle tydligen komma imorrn och hämta dom så de e niiice.  Kvällen har tillbringats här hemma med min käraste vän tobiiiaaaas! Spela monopol o grejer, kan ju tillägga att jag förlorade starkt!! Sen vill jag också säga att han är sååå bäst, så otroligt glad för att jag har världens bästa vän!
Imorgon börjar skolan, böööö! Och nu har jag panik för att jag inte har skrivit så mycket på tentan. Men det löser sig alltid, det brukar det göra!!! Jävla tjat om plugg hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0