Forgive someone because you believe they are truly sorry, not just because you want to keep them in your life.

Ska bara börja med att säga stooooort grattis till danni och sandra som äntligen fick träffa sin fina son idag för första gången! Grattis grattis!! Sååå kul, och att allt gick bra!! Längtar tills jag får träffa lillen. Wie.

Så. Igårkväll blev det chill hemma hos david en stund med per, malin, isabelle, patrik och mark/cus. De va myyys. Blev lite plugga under dagen, annars tog jag det mest lugnt. Så nu ska jag sätta mig igen och fortsätta på min hemska examination som jag aldrig riktigt kommer igång med, snart. Måste skriva en bit iaf. Och sen ikväll blir det date med emma och bieber. Det gillar vi! Tjoff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0