Don't make her fall if you don't plan to catch her.

Åh vad jag hatar mig själv när jag lovar mig själv att göra saker men sedan struntar i det. DET ÄR INTE OKEJ, OKEJ? Dumma dumma dumma!

David kom iaf hit en stund på eftermiddagen/kvällen. Hundarna blev så lyckliga, usch, stackarna. Jag blev ju så klart också glad för att få lite sällskap ett tag. Och efter det åkte jag med tobbis till det tråkiga garaget för att.. Haha inte vara hemma helt själv igen, lr nåt. Suger så hårt att va själv hela tiden :ooooo Men jag lär väl vänja mig nån gång. Hehe. Nu ska jag nog gå och lägga mig, så kanske jag inte sover bort halva dagen imorrn också. Goooonaaaaaatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0