Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

Vad har vi haft för oss idag då? Skjutsat danni o sandra, åkte till um och sen till jakan o hämtade ut min mobil. Meeeen som vanligt, så hade dom bara gjort en uppdatering på helvetet. Lämnat in mobilen fem gånger nu tror jag, dom har lagat den två gånger men samma fel kommer tillbaka hela tiden. Vägra ge mig en ny fucking lur liksom? Jag skulle iaf inte rekomendera tele2! Aaa när jag kom hem gick jag ut med mina underbara hundar och efter det började jag städa mitt rum, ja ni hörde rätt. STÄDAAAA!! Hann inte så värst långt för sen kom en viss tobias och hälsade på lite, glad tjej! Nu ska jag kanske gå och äta lite middag, vore nog bra? Sen måste jag verkligen läsa!!!! Imorrn blir det plugg på HÖÖÖG nivå, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0