säg att drömmar kan bli sanna, någon?

Sjuk igen, ovanligt vaaaaaa. Var frisk en halv dag innan jag började känna av det igen. Så igår och idag har jag traskat runt med feber o allt.

David fyllde år igår om det är någon som inte vet det, han har gått runt och försökt övertala alla om att han blev 19 år, hehe. Men jag klandrar honom inte, förstår att man börjar känna sig gammal när man fyller 24, haa! Var iaf där och hälsade på och av mig fick han en skjorta och en annan grej.
Lalalalallaalalalalaaaala.
Skulle ha varit med carro idag, men nej det mår jag för dåligt för. Däremot har jag extremt tråkigt, vill inte sitta här själv hela tiden. Sååå värdelöst! Imorgon är det samma bajs, själv hela dagen och hela kvällen, wiihoo!

Nu somnar jag nästan, tjooho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0