I'm not lazy, Im energetically handicapped.

Pluggat lite idag faktiskt, borde pluggat mycket dock. Ska fortsätta snart. Det är faktiskt ganska svårt att transkibera må jag säga. Hungrig är jag nu också, o kissnödig. Suck. Men två examinationer blev iaf avklarade den här veckan, nu har jag bara den största kvar, wiho! Stressad tjej ohyes. Fina kusin kommer hit imorgon iaf, ska bli kul men känns dumt att jag har så mycket plugg när hon för en gång skull kommer, hehe.
Försöka transkibera klart nu. Så kan jag börja med att försöka analysera imorrn.


Men du, jag har den där jobbiga känslan i kroppen nu igen. Den där som inte går att beskriva men som gör så det gör ont och att allt känns så hopplöst. Går inte att undvika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0