if you just give me one chance, I will love you like no one else.

Senaste dagarna har varit lite galna kom jag på. Alltså inte galna på det galna sättet, för det har varit galet lugnt. Men alltså. Från typ förra lördan.. så har jag varit ute med hundarna VARJE liten rutt. Jag har sett till att alla djuren har mat och vatten, fixat kattlådorna.. Jag har varit och handlat typ fleeeera gånger, lagat mat.. Till och med plockat ut ur diskmaskinen. Allt för mina kära och megasjuka föräldrar, där har vi förlaringen. Dessutom, pluggade jag igår, alltså det var söndag igår.. Satt i fem jävla timmar, fatta galet olikt mig. Idag åkte jag in till su för att plugga. Vad har hänt med mig!!!? Det värsta av allt måste nästan vara att jag kollat på filmer från 80-talet. Det är faktiskt sjukt, har också sett en skräckis, så jääävla scary. Case 39, drömde ju för fan om tjejen hela natten.. uff. Nej, det jag ville få fram var faktiskt bara att i förra veckan var jag väldigt snäll och duktig, också lite retard, enligt mig. Och lite så.

Nu ska jag nog sova lite, plugga imorrn i solnas bibliotek.. Galna nettis! Nej, sen blire bio med mamma o kusin, lite mer likt mig, komedi blire också och jag känner att genren passar mig perfekt! Puss o kram skumbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0