If you don't go after what you want you'll never have it.

Ena dagen känns det si, och andra dagen känns det så. Svårt att veta hur jag ska anpassa mig för att det ska bli lagom. Jag undrar om jag nästan vill för mycket, för jag är så rädd. Och det får inte bli mer fel än det redan är. Usch jag tycker allt det här är hemskt. Men idag ska jag inte klaga, för på ett lr annat sätt måste det ju vara något som borde gå åt rätt håll. Iaf för stunden. Eller?




Fina whiskey i fina vädret. Min man. Eller han är bara en liten pöjk på 10 månader som fortfarande vägrar lyfta på benet när han kissar, jag vet att det egentligen är bra men han ser ju så mesig ut! Haha.
Nice kväll med emma igår, mat och sen häng i soffan.
Börja fixa sig lite inför kvällens planer nu kanske, jeapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0