From a stranger, to someone I can't stop thinking about.

Jag brukar inte klaga på vädret, eller jo det kanske jag brukar.. Men INTE när det snöar.. Fast nu däremot, ska jag göra som alla andra gjort denna dag och klaga!!! På grund av all jävla snö och blåst så sitter jag i mitt hem o känner mig allmänt deppig. Planen va egentligen bio och sen hem till mikko. Men ne ja fick inte o ville ifs heller inte köra nånstans idag.. Vilket jäääääla skitväder vaaaaaa. Hihi. Imorgon kommer iaf mikko och hämtar mig så de blir till att åka hem till dom, myyyyyyyys! Förresten så va jag ute nyss med mina älskade vovvar, och vädret har lagt sig, det är tillomed varmt ute nu känns det som! Whiskey är galet fin när han överlyckligt skuttar runt i snön, han vill aldrig gå in <3
Nu ska ja ta min lilla hund och sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0