Éxpect nothing and you won't be disappointed.

Haha.. okej vad har jag gjort sista tiden! Ingenaning... Twilightpremiären med mikko, en vecka senare såg jag den igen med therese och tyckte faktiskt den va bättre andra gången!!!!! Så jävla underbar! Jobbade nu i helgen och de va drag på indiska, kuligt! Jag har varit sjuk, som faktiskt inte är en ovanlighet. Jag har låtsats vara mikkos assistent efter han klantade sig totalt i söndags. Skulle liksom va kool inför sina pojkar med snowracern,, allt gick snett så en hel dags vistelse på danderyd igår.. För att få reda på att han stukat foten och lite så.. Klenis. Nej det är faktiskt riktigt synd om honom, usch! Kattungarna är tre veckor nu och hur jävla söta som helst, dör lite varje gång jag ser dom. Mjaaaah. Nu tog det nog slut. ,
Hemma idag, senast var i fredags så det är skönt att va hemma lite. Men jag saknar min man, tycker att det är så konstigt.. Men ändå självklart. Typ. Nu flummar jag bara, ska sooooovaaa! Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0