Sometimes the person you fall for isnt ready to catch you

Fick äntligen träffa min pöjk en stund idag, åkte till jakan vid tolvtiden och gjorde honom sällskap när han åt lunch. Blee, vi har bara setts i tre timmare sedan i tosdags, föööööör lite! Men så får det vara... Jaaaaaaaa!
Träffade sara idag ocså, hur bra som helst. Överdrivet länge sedan vi umgicks så en tur till kista var inte helt fel!
Nu har jag "väntat" i över två timmar på att han ska ringa och kvällsprata lite med mig, men jag antar att han somnar. Ja men så kul, morr! Jag är ifs galet tröööööött, ögonen går i kors, så ska faktiskt lägga mig vilken sekund som helst.. Måste bara ut med hundarna först.. Mina fina hundar! Nu säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0