never let you go - jb

Kollade precis på intervjun av bieber som visades på svt i lördags, fortfarande lika grym. Löööööve till den grabben. Oslagbar. Meeeeeeen. Nu kom jag på att jag måste upp sviiiiiintidigt imorrn, läkare halv 9 på morgonen. Mamma ville åka hemifrån vid 7...? Mjaaaha. Upp kl 6 yihaa! Blev aningen stressad nu så ska alldeles strax sova.
Måste bara berätta att jag tränade med pappsen idag, första gången på LÄÄÄÄNGE!! Kändes lite sådär lagom duktigt. Eller jag tränade ifs i torsdags också, jag och therese har nämligen börjat på poledance, askul! Fick faktiskt träffa min käraste idag också juuuu, en liiten stund men mmmm så mysi. Saknar han redan men det är väl så det är. Hihi ne nu, ska jag slaggis, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0