If I’m weird around you, it basically means that I’m comfortable with you.

Väntar på att mobben ska ringa så jag kan traska ut till parkeringen och åka ut till skoogeeen! Tingeling kom in med en liten fågel för ett tag sedan och jag är otroligt glad över att mamma var hemma, jag får panik. Usch blä fy va päckligt.
Var i stan igår med mikko, carro och mille, åt mat och såg prometheus som inte va ett dugg bra om man frågar mig. Vi lekte med dom i helgen också, mycket braaaa!
Ledig den här veckan och även fast jag inte gör annat än att få mikko att börja jobba på tok försent varje dag så är det väldans skönt! Men på fredag tror jag att jag får träffa sandra och mio, ska bli superkul. Inte sett dom på evigheter!
Underligt vad svårt det är att skriva när man aldrig skriver, man tappar bort sig och vetinte var man ska börja eller sluta. Så jag nöjer mig nog så här.

Juuuuuusteja, bokat resa till norge har jag gjort också, ska till tina i bergen och hälsa på. Inte träffat henne på flera år, ska det bli kul att träffa hennes familj.

Hejdåbre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0