21

Ja men hejsan! Tror kanske att det blir bättre med skrivandet när skolan börjar igen, om en vecka...!!! SUCK! Tre månaders ledighet.. INGENTING! Och varför ska man blogga då? När man gör i princip samma sak varje dag.. bara för att slippa plugga. Men att blogga lite då och då under sommaren, då det faktiskt händer iaf liiiite mer, tydligen inte! Meeeeeeeen. Kan iaf säga att jag har haft det riktigt bra den senaste tiden. Förra helgen, drog jag och min käraste till london, hade det allmänt asbra i de ca 28 graderna.. Mjao. Gick mest runt och svettades och sånt, så jävla bra!! Var väl hemma i några dagar och flydde sedan födelsedagen genom att åka till bergen i torsdags.. Hälsade på tina, hennes man och deras uuuuuuunderbart fina son anton.. Mös och hade det allmänt bra. Fyllde mina 21 år igår och drog in till självaste staden och åt lite och sådär. Kom hem idag, där farmor, farfar och faster redan väntade.. Åt middag, fikade och öppnade lite paket. Yey, hehe. Saknar min grabb, haha grabb. Han är iaf på nån jävla båt nu påväg hem från finland. Träffa honom imorrn en liten stund, bara, men en liten stund är mer än ingenting och jag kunde inte längta mer. Nu vill jag nog sova, i min säng, helt själv, nej med ebba, i mörkret, gaaash vad underskattat det kan vara ibland. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0