You're like summer. No class.

Sååååå sugen på soool. Kollade lite resor också, bara för att längta ännu mer. Ska iaf åka till italien en vecka i sommar och fira pappsen som fyller 50. Sen kanske det blir en vecka till nånstans, hoppas! Det fina vädret idag gör mig så lycklig.. Jag längtar så till min promenix som snart måste bli av. Uuugh. Börjar nästan känna mig lite stressad men jag orkar inte, vill bara stanna inne hela dagen. Hehe. Fast ne.

Vill ha en till tatuering, eller två faktiskt. Jag och emelie snackade lite om att vi ska göra det tillsammans i höst. Kuuuul eftersom att vi ska göra liknande tattoos!! Den ena blir en tjusig mamma o pappa tatuering på armen, och den andra får bli en hemlis, känns lite knepig att förklara :)
Rosetterna mår bra iaf, älskar dom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0