It's always "going to be okay" when it's not happening to you.

Varför blir det aldrig bra för, och varför kan ingenting med mitt liv gå som jag vill?
Har mått som bajs idag i både kropp o själ. Och folk fattar ingenting heller. Eller lite kanske. Men ja. Jag har iaf hört att man ska göra som man vill och känner, och jag kommer garanterat köra på det ett bra tag till iaf.

Tänkte ju kolla på never say never idag, länge sen. Mysigt med lite justin bieber. Men verkar inte bli nåt av det.. Och jag är hungrig, kan nån komma och ge mig lite mat eller nåt!

Skolan går som skit just nu känns det som, men det löser sig väl, det brukar det alltid att göra.

Imorgon är det fredag och då ska jag tillbringa kvällen med sara, de ska bli näääjs! På lördag äre första tävlingen för patrik och david, funderar på om jag ska med eller inte. Skulle ju ändå va lite kul o se hur det går för dom. Under kvällen ska jag iaf vara med emma, och denna gång ska vi inte tjocka. Iaf inte så mycket som sist..

Hohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0