woop

Hahahaaaaaa, whiskey är så rolig. Varje gång någon nyser här hemma kommer han i full mega fart och ska kolla läget, så himla söt! Han blir helt till sig. Gosen.

Vädret idag var fan droppen, när jag va ute med vovvar fick jag nästan damp och ville bara skrika o skälla på dem, för att stackarna inte gick som jag ville. Men det gjorde jag ju så klart inte, mina fjärtisar. Hade iaf en mysig kväll med sandra och mio, var tillome på coopis och handlade lite.
Imorgon när jag slutat ska jag och min kära mor åka till kista och gå på bio och lite så, fnajsit värre! Ska också försöka få tag på en laddare till systemkameran, som på nå vänster har gått o gömt sig.

Måste bara säga en sak, jag var med david igår. Vi är inte tillsammans. Så det skulle vara skönt om folk kunde sluta fråga om det för nu vet ni. Vi umgås, yes. Men det betyder inte att vi är tillsammans igen. Förstår att folk är nyfikna men asså. Ja. Och ni kan väl inte vara så knäppa o tro att vi skulle hålla det hemligt isf, och om vi skulle hålla det hemligt, varför skulle vi då säga det? Nog om det. Nu ska jag sova, hejsvej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0