tredje i fjärde

Dumma dag. Hade jag bara varit smart nog för ett tag sedan och tagit det lite lugnt, tror jag faktiskt att jag kunde ha varit näst intill lycklig idag. Väntat och sett vad som skulle hända, jag hatar mig själv för att jag inte gjorde det. Det har ju dock fått mig att inse många saker och även fast jag hatar att erkänna det för mig själv så har jag faktiskt lärt mig en läxa. Ibland undrar jag om jag vill för mycket och det skrämmer mig att egentligen inte veta en suck. Jag gissar och hoppas och lever i en dröm om att saker ska bli rätt. Men antar att jag kommer bli besviken och jag undrar hur fan jag ska klara det? Ska försöka att inte vara allt för negativ idag, svårt i helvete men försöka att se det positiva är det jag får leva på ett tag till. Dessutom ska jag faktiskt inte vara själv idag. Ska åka hem till david om några timmar. Nu ska jag pallra mig upp och fixa lite inför dagens planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0