The rest are just curious..

Kan alla sluta att vara så jävla nyfikna! Det är ifs ganska kul men asså, herregud..

Mycket på gång den här veckan, jag gillareeeee!
Igår var jag som sagt med David, idag gick jag först ut på en promenix med sara. Sen var jag med emelie hela dagen i jakan och när jag kom hem blev det ännu en prommis fast med ottis. Feeejna grejeer!! Imorgon ska jag vara med sandra och mio och på fredag ska jag vara med emma. På lördag ska stina firas också. Sen har vi ju söndan och måndan kvar... hmmmm. Nej men de e skönt att ha lite planer faktiskt, hihu.

Ska nog glo lite vampire diaries om ett tag, så jävla grymt! Men hatar att det bara finns ett avsnitt ute som jag inte sett. Måste börja följa nå mer känner jag.

Nejnejhejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0