p p p p p p å s k l o v !

Alla klagar på att det är måndag och jag säger ingenting med tanke på att jag vaknade för inte allt så länge sen. Ledig en vecka, ska bli skönt!

Hm vad har jag gjort i helgen..? I fredags slutade jag kvart i fem och var inte hemma förrän halv sju, rolig fredag. Vilade lite och åkte sen hem till david, sällskapade honom ett tag och kolla på amarican pie. I lördags var jag med carro typ hela dagen, hon klippte sig, vi lagade mat och så kollade vi också på twilight och en film till. Mys! Och igår vaknade jag ganska så tidigt, gick ut med hundarna och så. Åkte hem till david på eftermiddan, åt lite mat och så även här. Mycket film nu, hehe.

Idag får jag se vad som händer, får nog börja med att ta mig hem. Kan ju städa i värsta fall. Vilket verkligen behövs, bläääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0