If only you saw what I can see.

Chiiiiill dag idag!! Vägrade först gå upp och sen gick jag runt här hemma o väntade på bättre tider. Åkte till farmor o farfar en stund och fick två påskägg, wie. Ena var fyllt med polly och en mascara, lancome hypnose doll eyes, av farmor, och det andra med nån choklad från mexiko och ett presentkort från sf, av faster. Grymt eller vad?!!
Aja, var med sara under kvällen som gick hem för ett tag sedan. Har mest chillerillat i soffan o haft oss, very niiiice! 
Imorrn äre mycket på gång. Måste till barkarby o handla en grej, jag MÅSTE läsa, jag ska nog va med david och så vill jag hänga med när dom ska köra cross, men antar väl att det får bli nästa helg. Tråkigt för hörde att stina ska med imorrn, hade varit kul med lite sällis!
Vi får väl seeeeee, gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0